پمپ دیافراگمی یامادا NDP-40

پمپ دیافراگمی Yamada سری NDP-40 با کارکرد پنوماتیکی، از سری پمپ ‏های جابجایی مثبت یامادا است و توانایی ایجاد دبی تا 405 لیتر بر دقیقه و بیشینه فشار خروجی 7 بار را دارد. اندازه لوله ورودی و خروجی این تجهیز صنعتی 1.5 اینچ است.

این پمپ در صنایع مختلفی از قبیل صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، غذایی، آب و فاضلاب و … کاربرد دارد و برای پمپاژ سیالات مختلف از قبیل انواع مواد شیمیایی، ضد یخ، مواد شوینده، روغن موتور، رزین، گریس، جوهر و اسلاری با ذرات معلق تا اندازه 7 میلی ‏متر استفاده می‏ شود.

بدنه این محصول آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، چدن، پلی پروپیلن یا PVDF و جنس دیافراگم ‏های آن PTFE، Buna، Hytrel، وایتون، سانتوپرن یا نئوپرن است و براساس جنس آن ‏ها می تواند حداکثر تا 120 درجه سانتی گراد دمای کاری را تحمل کند.

این تجهیز صنعتی دیافراگم‏ هایی با طول عمر زیاد دارد و در طراحی آن مواد مختلفی برای انواع کاربردها به کار رفته است و قابلیت کارکرد با صدا و ارتعاش کم را دارد.

 

اطلاعات عمومی پمپ

107  گالن در دقیقه
پورت سیال 1-1/2 اینچی (فلنج NPT یا ANSI)

 

اتصالات ورودی و تخلیه
پلی پروپیلن (PPG)
1-1/2 اینچ فلنج ANSI B16.5 #150
Kynar® ( PVDF) 1-1/2 اینچ فلنج ANSI B16.5 #150
آلومینیوم (ADC-12) 1-1/2 اینچ ANSI فلنج B16.5 #150 (با ضربه خورده 1-1/2 اینچ NPT زن)
فولاد ضد زنگ (316) 1-1/2 اینچ ANSI فلنج B16.5 #150 یا 1-1/2 اینچ زن NPT
چدن 1-1/2 اینچ NPT زن
ورودی هوا 1/2 اینچ NPT زن (شامل شیر توپی)
اگزوز هوا 1 اینچ NPT زن (شامل صدا خفه کن)

حداکثر دمای مایع دیافراگم 1
Buna N 180 درجه فارنهایت (82 درجه سانتیگراد)
نئوپرن 180 درجه فارنهایت (82 درجه سانتیگراد)
Santoprene® ( TPO ) 180 درجه فارنهایت (82 درجه سانتیگراد)
EPDM 212 درجه فارنهایت (100 درجه سانتیگراد)
PTFE 212 درجه فارنهایت (100 درجه سانتیگراد)
Hytrel ® (TPE) 248 درجه فارنهایت (120 درجه سانتیگراد)
Viton ® fluoroelastomer 248°F (120°C)
حداکثر 212 درجه فارنهایت (100 درجه سانتیگراد)
* حداکثر دمای مایع برای پمپ های مجهز به فلز و Kynar ® توسط الاستومر (مواد دیافراگمی) تعیین می شود. پمپ های پلی پروپیلن دارای حداکثر دمای مایع 180 درجه فارنهایت (82 درجه سانتیگراد) بدون توجه به جنس دیافراگم هستند.

 

فشار منبع هوا (همه مدل ها) 20 تا 100 PSI (1.4 تا 7 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع)
حجم تخلیه در هر چرخه دیافراگم لاستیکی: 0.73 گالن (2.74 لیتر)
دیافراگم PTFE: 0.37 گالن (1.40 لیتر)
حداکثر چرخه در دقیقه دیافراگم لاستیکی: 148
دیافراگم PTFE: 270
حداکثر اندازه جامد 9/32 اینچ (7 میلی متر)
حداکثر بالابر مکش خشک قابلیت پمپ لاستیکی: 18 فوت
موتور هوا استاندارد: آلومینیوم
پوشش اختیاری روکش PTFE

مدل های پمپ NDP-40

مدل # شرح
852417 NDP-40BAC
852220 NDP-40BAN
852418 NDP-40BAE
852221 NDP-40BAH
852709 NDP-40BAS
852300 NDP-40BAV
852222 NDP-40BAT
852222-U NDP-40BAU
852419 NDP-40BSC
852223 NDP-40BSN
852420 NDP-40BSE
852224 NDP-40BSH
852710 NDP-40BSS
852301 NDP-40BSV
852225 NDP-40BST
852225-U NDP-40BSU
852641 NDP-40BSC-NPT
852637 NDP-40BSN-NPT
852642 NDP-40BSE-NPT
852638 NDP-40BSH-NPT
852712 NDP-40BSS-NPT
852640 NDP-40BSV-NPT
852639 NDP-40BST-NPT
852639-U NDP-40BSU-NPT
852873 NDP-40BFC
852869 NDP-40BFN
852874 NDP-40BFE
852870 NDP-40BFH
852875 NDP-40BFS
852872 NDP-40BFV
852871 NDP-40BFT
852871-U NDP-40BFU
852421 NDP-40BPC
852226 NDP-40BPN
852422 NDP-40BPE
852227 NDP-40BPH
852711 NDP-40BPS
852302 NDP-40BPV
852228 NDP-40BPT
852228-U NDP-40BPU
853798 NDP-40BVS
853797 NDP-40BVT
853797-U NDP-40BVU

 

پمپ های دیافراگمی دوگانه با هوا

برنامه پمپ آزمایشی یامادا

پورت سیال 1-1/2 اینچ

پمپ های AODD سری NDP-40 Yamada حداکثر سرعت جریان 107 گالن در دقیقه را ارائه می دهند . پمپ ها در آلومینیوم، فولاد ضد زنگ (316)، Kynar® (PVDF)، استال زمینی و پلی پروپیلن موجود هستند .

آنچه یامادا را از سایر بسته ها جدا می کند، فناوری دریچه هوای ما است . یامادا از یک دریچه هوای اصلی کاملاً بدون روغن کاری و مکانیزم های خلبان مستقل برای کنترل منطق هوا استفاده می کند.

همانطور که هوای فشرده وارد پمپ می شود، بسته به موقعیت شروع قرقره c، از طریق دریچه هوای اصلی به یک طرف یا طرف دیگر هدایت می شود. وقتی هوا وارد محفظه می شود، دیافراگم را به بیرون وادار می کند. این حرکت بیرونی مایع را از شیر توپی تخلیه خارج می کند و شیر توپی ورودی مخالف را بار می کند. همانطور که دیافراگم به سمت بیرون حرکت می کند، دیافراگم متصل در طرف مقابل، دیافراگم را به سمت داخل می کشد.

هنگامی که یک حرکت کامل حرکت می کند، با شیر خلبان تماس می گیرد، آن را فشار می دهد و مهر و موم را می شکند تا یک درگاه اگزوز باز شود.

درگاه باز اجازه می دهد تا هوای فشرده از قسمت پشتی دریچه هوا به خروجی اگزوز برود. افت فشار باعث تغییر دریچه هوای اصلی می شود. این حرکت به سادگی در طرف دیگر تکرار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *