پمپ دیافراگمی با هوا برای چرخش مجدد چسب

پمپ دیافراگمی با هوا برای چرخش مجدد چسب

نیاز مشتری برای چرخش مجدد چسب مبتنی بر آب

یک تولید کننده پیشرو در بازار کیسه های حامل در بریتانیا با ما تماس گرفت و به پمپ جایگزینی برای چرخش چسب مبتنی بر آب در یکی از ماشین های خود نیاز داشت. آنها در ساخت کیسه های حامل چاپ شده، کیسه های کاغذی چاپ شده، کیسه های مادام العمر، کیسه های پستی چاپی و کیسه های حامل سازگار با محیط زیست تخصص دارند. علاوه بر این محصولات، آنها همچنین طیف وسیعی از بسته بندی های خرده فروشی را در طیف گسترده ای از بخش ها تولید می کنند.

آنها فرآیندهای زیادی در کارخانه خود دارند زیرا کل چرخه تولید را از ابتدا تا انتها انجام می دهند که عمدتاً شامل چسب و جوهر علاوه بر مواد شیمیایی مختلف است. در این مورد یکی از دستگاه های چسب آنها از کار افتاده بود، پمپ موجود قدیمی بود و تمام علائم مربوط به مارک، مواد و عملکرد به مرور زمان از بین رفته بود.

این دستگاه برای فرآیند تولید آنها بسیار مهم است و برای همه طیف های محصولات آنها استفاده می شود، آنها بسیار مشتاق بودند پمپ جایگزینی دریافت کنند که از نظر عملکرد با واحد موجود آنها مطابقت داشته باشد اما همچنین بسیار قابل اعتماد باشد. پس از گفتگو با مدیر مهندسی آنها، مشخص شد که آنها به پمپ موجود راضی نیستند و امیدوارند واحد جدیدی دریافت کنند که دبی بالاتری را انجام دهد، زیرا در مواقع خاصی این مورد نیاز است، آنها خواهان انعطاف پذیری برای استفاده از این پمپ در صورت تقاضا بودند. .

عواملی که در انتخاب پمپ باید در نظر گرفته شود

پس از دریافت عکس‌ها و ابعاد، تشخیص دادیم که یک پمپ دیافراگمی با هوا است، بدنه باید پلی‌پروپیلن باشد، دیافراگم‌ها PTFE و اتصالات 3/8 اینچ بودند و سرعت جریانی که در حال حاضر تولید می‌شود حدود 20 لیتر در دقیقه است. لوله های نصب شده ½ اینچ است بنابراین آنها می توانند پمپ بزرگتر و در نتیجه دبی بالاتری را بپذیرند.

مشتری قادر به ارائه ارقام ویسکوزیته برای چسب نبود، این اطلاعات بسیار مهمی است که مواد مورد نیاز برای گلوله‌ها و صندلی‌های توپ داخل پمپ را تعیین می‌کند. بنابراین ما به سراغ ایمن‌ترین گزینه رفتیم و توپ‌ها و صندلی‌های توپ از جنس استنلس استیل 316 را انتخاب کردیم، زیرا اینها با مایعات ویسکوزیته بالاتر بهتر هستند. با توجه به فرآیند ماشینکاری، آب بندی بهتری ایجاد می کنند و وزن توپ ها به آنها اجازه می دهد تا به راحتی از طریق مایعات غلیظ تر به آب بند بیفتند، این همچنین به خود پرایمینگ زمانی که پمپ بالاتر از سطح سیال قرار دارد کمک می کند.

پمپ دیافراگمی چگونه کار میکند

پمپ پلی پروپیلن Boxer 50 AODD ما برای سیالات با ویسکوزیته بالا

ما پمپ دیافراگمی هوای Boxer 50 خود را عرضه کردیم، این دارای اتصالات ½ اینچی است و سرعت جریان 60 لیتر در دقیقه را در حداکثر فشار هوا تولید می کند. این واحدها که اغلب به عنوان پمپ های AOD شناخته می شوند، در کار با مایعاتی مانند چسب، جوهر یا سایر مایعات با ویسکوزیته بالا استثنایی هستند. آنها برای طیف وسیعی از تاسیسات منعطف هستند، زیرا از نظر طبیعت دارای جابجایی مثبت هستند، می توانند خود پرایم شوند، فشار تا 8 بار تولید کنند، خشک شوند و همچنین سیالات با ویسکوزیته بالا و ذرات جامد را مدیریت کنند. سرعت جریان خروجی به راحتی توسط اپراتور کنترل می شود، این میزان را می توان به سادگی با کنترل فشار هوا به داخل موتور از طریق یک سوپاپ افزایش و کاهش داد.

برای افزودن بیشتر به قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری، این محدوده را می توان در مواد دیگری مانند فولاد ضد زنگ AISI-316، آلومینیوم و PVDF در کنار سایر مواد دیافراگمی از جمله EPDM و NBR تولید کرد. پمپ های دیافراگمی ما به عنوان استاندارد برای نصب در مناطق غیر ایمن مطابق با Atex Zone 2 هستند، همچنین می توانیم آنها را مطابق با استانداردهای Atex Zone 1 برای پمپاژ سیالات قابل اشتعال تولید کنیم.

این مشتری اکنون یک پمپ قابل اعتماد جدید برای فرآیند چسب خود دارد و انعطاف پذیری برای افزایش تقاضا در صورت نیاز دارد، طراحی موتور ضد انقباض ثبت شده همچنین به این معنی است که فشار هوا را می توان به میزان قابل توجهی کاهش داد تا نرخ جریان بسیار کم برای دوز بدون توقف و توقف تولید ایجاد شود. . همچنین می‌تواند روی هوای بدون روغن کار کند، عنصری منحصر به فرد که معمولاً در طرح‌های دیگر موجود در بازار موجود نیست.

پمپ چسب پایه آب

در زیر مشخصات پمپ AOD ارائه شده است:

مدل: پمپ دیافراگمی دوبل هوادار باکسر 50 پلی پروپیلن
مایع: چسب بر پایه آب
مواد: پوشش پلی پروپیلن، دیافراگم های PTFE، توپ های فولادی ضد زنگ و صندلی های توپ.
نرخ جریان: حداکثر 60 لیتر در دقیقه
فشار: تا 8 بار
ورودی/خروجی: اتصالات سیال ½ اینچ (DN15)، اتصال هوا 3/8 اینچ F
موتور: هوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *