پمپ دیافراگمی رنگ

 

تحویل رنگدانه رنگ پمپ دیافراگمی رنگ

انفجار در بازار مسکن در 15 سال گذشته منجر به افزایش سرمایه گذاری مصرف کنندگان در مسکن و بهسازی خانه شده است.

یکی از این سرمایه‌گذاری‌ها تمرکز بر باغ به‌عنوان یک عامل کلیدی فروش در هنگام قرار دادن خانه در بازار و همچنین مکانی است که صاحب آن می‌تواند از یک لیوان Pimms لذت برده و با کتاب مورد علاقه خود استراحت کند. در نتیجه چنین سرمایه گذاری و لذت بردن، بازار سنگ فرش های تزئینی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

نقاط فرآیند پمپ دیافراگمی رنگ

رنگدانه رنگی با ذرات جامد کوچک ساینده است. دوز دقیق و مداوم دشوار است. این دو عامل تاثیر زیادی بر کیفیت و کنترل هزینه دارند. هنگامی که رنگدانه در محل مخلوط می شود، محلولی که غلظت آن کاهش می یابد ممکن است در محصول نهایی بسیار سریعتر محو شود. افزایش غلظت می تواند بر هزینه تولید تأثیر بگذارد. همین اصول برای آن دسته از تولیدکنندگانی که از رنگدانه از پیش مخلوط شده استفاده می کنند، صدق می کند.

یک مرکز تولید این محصول به کیفیت فوق‌العاده بالای پرداخت با قوی‌ترین سیستم پمپاژ برای ارائه رنگدانه رنگی نیاز دارد.

بازخورد تولیدکنندگان به Verder الزاماتی را برای عملکرد بدون مشکل، خرابی کمتر به دلیل نگهداری و تحویل قابل کنترل محصول نشان می‌دهد.

زمان از کار افتادن برای فرآیند تولید پرهزینه است، به ویژه با توجه به ماهیت سایر مواد و عوامل تنظیم. برای به حداقل رساندن اختلال، پمپ مورد استفاده در تحویل رنگدانه باید قادر به تحمل یک ماده ساینده، نگهداری و سرویس دهی آسان باشد و اجازه انباشتگی را نمی دهد، که می تواند باعث مسدود شدن یا ایجاد نشتی شود که تمیز کردن آن خطرناک و پرهزینه است. بالا

اقدامات بهداشتی و ایمنی پیرامون استفاده از مواد شیمیایی و مواد بر پایه حلال در تولید سنگ فرش به این معنی است که پمپ باید بدون نشتی باشد.

شناسایی مشکل پمپ دیافراگمی رنگ

پس از مشورت با مدیران عملیات در تاسیسات تولیدی، مشاهده پمپ های دیافراگمی قدیمی تر با هوا با خروجی 1 اینچی و IBC و قیف با غلظت رنگدانه یک متغیر متناقض معمول بود. با بین 30 تا 40 فوت لوله کاری که از IBC اجرا می شود، کنترل تحویل غلظت ثابتی از رنگدانه رنگی را در دسته نهایی فراهم نمی کرد. مشکلات دیگر شامل ایجاد جامد شدن محصول و رنگدانه بود که جریان را مختل کرد و سرویس و نگهداری لوله و پمپ را مکرر و پیچیده تر کرد و در نتیجه هزینه های بالاتری را به همراه داشت.
راه حل

سری Verderflex Dura نسل جدیدی از پمپ های شلنگی کوچکتر است که برای به حداکثر رساندن عملکرد پمپ و به حداقل رساندن ردپای کارخانه، هزینه های سرویس و خرابی احتمالی طراحی شده است.

محدوده Verderflex Dura یک انتخاب عالی برای انتقال رنگدانه است. چه چیزی باعث می شود که محدوده Dura انتخاب صحیحی برای رنگدانه باشد؟

مقاوم در برابر خوردگی و سایش بالا – محدوده Verderflex Dura را می توان با انواع شیلنگ های Verderflex برای قرار دادن رنگدانه ساینده مورد استفاده در فرآیند مشخص کرد.
عملکرد پمپ پریستالتیک، تحویل ملایم، ثابت پمپ دیافراگمی رنگ و پالسی را فراهم می کند، که آن را برای هر فرآیندی که به دنبال ثبات و دقت است، ایده آل می کند.
طیف وسیعی از پمپ های Dura بدون آب بندی و بدون نشتی است.
تنها بخشی که با رنگدانه در تماس است شلنگ است، بنابراین تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است.
نسبت به پمپ های دیافراگمی با صدای بلند و گران قیمت، ساکت تر، ارزان تر و کارآمدتر است.
پمپ می تواند بدون هیچ آسیبی خشک کار کند.
کاهش زمان خرابی زیرا تنها بخشی پمپ دیافراگمی رنگ که باید تغییر کند شلنگ است.
این واحد جمع و جور است و می توان آن را در تاسیسات تولیدی که در آن فضا در بالاترین حد است نصب کرد.

پاسخ مشتری پمپ دیافراگمی رنگ

بازخورد مشتریان ما شامل نظراتی بود که پمپ را به راحتی پمپ دیافراگمی رنگ نصب و نگهداری می‌کردند، با ستایش خاصی از کیفیت شلنگ درون پمپ که بادوام و ماندگار است. حساب‌های شرکت همچنین هزینه تولید ثابت‌تری را با تحویل دقیق رنگدانه و زمان خرابی کمتر هنگام تمیز کردن خط لوله و واحد پمپ نشان می‌دهد. همچنین هیچ شیر توپی برای پوشیدن یا مسدود کردن وجود ندارد.

نصب پمپ دورا در یک کارخانه تولیدی راه حلی برای بسیاری از مشکلات پیش آمده ارائه می دهد. طیف پمپ های Dura کنترل دستی یا خودکار را مستقیماً از توان عملیاتی دستگاه تولید فراهم می کند. این به مدیر عملیات با یک فرآیند پمپاژ قابل اعتماد و قوی با انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای طرح‌های مختلف سنگ‌فرش پمپ دیافراگمی رنگ و ثبات برای معیار بالا در کنترل کیفیت و مدیریت هزینه تولید کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *