پمپ های دارویی

بدون شک پمپ های GoatThroat® که توسط چندین شرکت شیمیایی توصیه شده است، قابلیت اطمینان و ایمنی را در محیط های تولید دارویی و پزشکی بهبود می بخشد. همه کاربران موافقند که پیشگیری از نشت با حلال ها، اسیدها و سایر مواد خورنده تمیز می شود. با توجه به هزینه مواد شیمیایی، بسیاری از تاسیسات از پمپ های GT استفاده می کنند زیرا برای تماس با بیش از 1700 ماده شیمیایی ایمن هستند و نیازهای دقیق را برآورده می کنند. سیستم مهر و موم شده در چنین محیط هایی ضروری است زیرا بخارات و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و امکان کنترل کامل بر حجم مایعات توزیع شده را فراهم می کند. خط پمپ های SCP که از پلاستیک رسانای ساکن ساخته شده اند به این پمپ ها اجازه می دهد تا با مایعات قابل اشتعال مطابق با الزامات NFPA 77 و NFPA 30 استفاده شوند. تمام پمپ های غیر SCP از مواد غذایی ساخته شده اند که آنها را برای تماس با مواد غذایی ایمن می کند.

مواد دارویی با کیفیت بالا را برای مشتریان خود حفظ کنید و در عین حال میزان ضایعات شیمیایی خود را تا حد ممکن با پمپ های GoatThroat پایین نگه دارید. ما تجهیزاتی داریم که مطابق با استانداردهای صنعت است و فراتر از آن است. از راهنمای کامل سازگاری شیمیایی ما استفاده کنید تا مشخص کنید کدام یک از پمپ های دارویی ما به بهترین وجه مناسب مورد استفاده شما است. همچنین می توانید با GoatThroat تماس بگیرید تا از متخصصان صنعت برای انتخاب پمپ های درام بیوفارما کمک بگیرید.

طرح های پمپ ما در هر صنعتی که نیاز به انتقال و ذخیره سیالات شیمیایی پیدا می کند آزمایش می شود. ما می‌توانیم به تجهیز تأسیسات تولید مواد شیمیایی شما به پمپ‌های دارویی باکیفیت کمک کنیم که بتوانید به کارآمدی آنها اعتماد کنید و برای یک دهه یا بیشتر دوام بیاورید. اجازه دهید GoatThroat به ساده کردن قوانین ایمنی شیمیایی و زیست محیطی مواد شیمیایی مایع شما کمک کند.

مطالعه موردی پمپ شیمیایی دارویی و پزشکی

انتقال ایمن مواد شیمیایی قابل اشتعال در تولید دارو پمپ های دارویی

پمپ های GoatThroat در محیط های آزمایشگاهی دارویی و پزشکی در سراسر جهان به دلیل دوام و قابل اعتماد بودن مورد اعتماد هستند. پمپ های انتقال مواد شیمیایی ما به کاهش نشت مواد مایع گران قیمت یا بالقوه خطرناک در تاسیسات شما کمک می کند. این سطح از انتقال ایمن و دقیق شیمیایی برای انتقال ایمن مواد شیمیایی قابل اشتعال الزامی است.

بسیاری از شرکت‌های داروسازی برای انتقال ایمن طیف گسترده‌ای از مواد مایع بسیار تنظیم‌شده از ظروف بزرگ به GoatThroat متکی هستند. در تنظیمات فرآوری دارویی، بسیاری از مواد شیمیایی مورد استفاده قابل اشتعال هستند، بنابراین هیچ حاشیه خطایی وجود ندارد. محصولات ما به سازندگان پزشکی و دارویی اجازه می دهد محیط امن تری ایجاد کنند که با مقررات EPA و OSHA مطابقت دارد.

کاربردهای پمپ تولید دارو

مواد شیمیایی خطرناک و فرار را ایمن نگه دارید و انتقال دهید
مخلوط های جریان کاملاً کنترل شده را روی دسته های شیمیایی اعمال کنید
مواد شیمیایی سیال را بین ظروف ذخیره سازی توزیع کنید
یک محیط بسته برای برخی مواد شیمیایی فرار حفظ کنید
استفاده از مواد شیمیایی در سناریوهای آزمایش
ضایعات شیمیایی جمع شده را به درستی حذف کنید

پمپ های بیوفارما

پمپ‌های GoatThroat می‌توانند پمپ‌های دستی مواد غذایی درجه‌بندی مواد غذایی را برای مطابقت با استانداردهای دقیق استانداردهای مواد درجه پزشکی ارائه دهند. پمپ های سری استاتیک رسانای پلاستیکی (SCP) برای انتقال مایعات قابل اشتعال مانند الکل یا اتانول مناسب هستند. SCP200S به طور خاص با مهر و موم Santoprene طراحی شده است که بهترین عملکرد را برای استون، ایزوپروپیل الکل، اتانول و MEK دارد. این تنها یکی از پیکربندی‌های پمپ است که واجد شرایط استفاده در تولید مواد شیمیایی دارویی است.

GoatThroat با هزاران ماده شیمیایی کار کرده است تا مطمئن ترین و مناسب ترین روش را برای انتقال مواد شیمیایی تعیین کند. مهم نیست که مرکز شما از چه واکنش‌های شیمیایی برای پالایش محصول پزشکی یا مواد شیمیایی استفاده می‌کند، ما پمپ‌هایی داریم که آنها را به درستی مدیریت کنیم. پمپ‌های باکیفیت مانند GT100 با مهر و موم نیتریل می‌توانند ترکیبات شیمیایی اتر را کنترل کنند یا GT200 با مهر و موم Santoprene می‌توانند مقادیر زیادی استون را فشار دهند. با پمپ‌های ما می‌توانید تأسیسات خود را تمیز، کارآمد و ایمن کنید.

قبل از نهایی کردن تصمیم خرید پمپ خود با GoatThroat تماس بگیرید تا برای تعیین بهترین راه حل برای روش های جابجایی مواد شیمیایی خود راهنمایی دریافت کنید. مواد دارویی از محصولی به محصول دیگر به شدت متفاوت است و شما به ناچار به تجهیزات تخصصی برای رسیدگی بدون حادثه نیاز خواهید داشت. تخصص خود را همراه با دانش ما در مورد داده های ایمنی مواد قرار دهید تا راه حل های پمپ تولید شیمیایی بهینه را برای شرکت خود ایجاد کنید.

تاریخچه پرونده – فضای ذخیره سازی استفاده را باز کنید
تاریخچه مورد – ایمنی در نقطه استفاده
تاریخچه مورد – تولید لوازم آرایشی و بهداشتی
محصولات پیشنهادی
پمپ و شیر سانتوپرن زمینی گات گلو
پمپ و شیر سانتوپرن زمینی گات گلو
اکنون خرید کنید
پمپ Viton GoatGloat
پمپ Viton GoatGloat
اکنون خرید کنید
آداپتور Nalgene 83mm
آداپتور Nalgene 83mm
اکنون خرید کنید

پمپ های درام برای انتقال ایمن مواد شیمیایی

هنگامی که یک پمپ گلوگاه بزی خریداری می کنید، می توانید با نشت مواد شیمیایی خطرناک و نامرتب خداحافظی کنید. با هدر رفتن محصول مایع با ارزش در نتیجه روش های ریختن شلخته و ناکارآمد خداحافظی کنید. پمپ های GoatThroat مورد اعتماد صنعت، ساده ترین و ایمن ترین راه را برای انتقال و توزیع مایعات ارائه می دهند. محصولات پمپ دستی و محصولات پمپ مواد خطرناک ما می توانند برای مایعات خورنده و قابل اشتعال استفاده شوند. محصولات پمپ قابل اعتماد و شناخته شده ما برای هر محیطی که در آن از مواد شیمیایی و مواد بالقوه خطرناک مانند آزمایشگاه ها یا تولید استفاده می شود، ایده آل هستند. پمپ‌های GoatThroat به خوبی کار می‌کنند زیرا طراحی بی‌معنی دارند که توزیع مایعات از ظروف غول پیکر را به آسانی باز کردن یک شیر آب با یک لمس آسان می‌کند. ما پمپ‌های خود را طوری طراحی کرده‌ایم که از یک کوزه دو گالن گرفته تا یک درام 55 گالنی استفاده کنند. ما حتی برای کمک به انتخاب بهترین محصولات خود برای ایجاد راه حلی که برای استفاده از مواد شیمیایی خاص شما مناسب باشد، با شما همکاری خواهیم کرد. پمپ های گلوگاه بزی با فشار دادن یک ظرف برای پخش مایعات کار می کنند. کنترل جریان تک لمسی ما مایعات را با سرعت کنترل شده توزیع می کند تا از هدر رفتن جلوگیری کند، موجودی را حفظ کند و هر بار مقادیر دقیق اندازه گیری شده را تولید کند. جریان می تواند پیوسته باشد یا تنظیم شود تا مایعات را با نرخ تا 4.5 گالن در دقیقه بسته به ویسکوزیته توزیع کند. در اینجا نگاهی به برخی از مزایای انتخاب GoatThroat هنگام جستجوی اطراف برای تولید کنندگان پمپ های دستی آورده شده است: و هر بار مقادیر دقیق اندازه گیری شده را تولید کنید. جریان می تواند پیوسته باشد یا تنظیم شود تا مایعات را با نرخ تا 4.5 گالن در دقیقه بسته به ویسکوزیته توزیع کند. در اینجا نگاهی به برخی از مزایای انتخاب GoatThroat هنگام جستجوی اطراف برای تولید کنندگان پمپ های دستی آورده شده است: و هر بار مقادیر دقیق اندازه گیری شده را تولید کنید.

lutz-diaphragm-pump-catalogue

جریان می تواند پیوسته باشد یا تنظیم شود تا مایعات را با نرخ تا 4.5 گالن در دقیقه بسته به ویسکوزیته توزیع کند. در اینجا نگاهی به برخی از مزایای انتخاب GoatThroat هنگام جستجوی اطراف برای تولید کنندگان پمپ های دستی آورده شده است:

توانایی پخش مایعات با سرعت کنترل شده.
پیشگیری از زباله
حفظ موجودی
نرخ جریان قابل تنظیم تا 4.5 گالن در دقیقه.
انطباق با OSHA و EPA.
پمپ‌های GoatThroat ایمن‌ترین، مطمئن‌ترین و ساده‌ترین راه را برای انتقال مایعات بین ظروف با دقت و دقت ارائه می‌دهند. آیا زمان آن فرا رسیده است که از روش خطرناک نوک و ریختن که انبارها و محیط های آزمایشگاهی بسیار زیادی از آن استفاده می کنند دور شویم؟ امروز درباره پمپ های گلوگاه بزی بیشتر بدانید!

مطالعات موردی. پمپ های دارویی

ذخیره سازی با استفاده باز – یک مورد باز و بسته

GoatThroat به شرکت داروسازی زیستی اجازه می‌دهد از محدودیت‌های استفاده باز پیروی کند وقتی بهره‌وری یک شرکت داروسازی زیستی کارولینای شمالی توسط محدودیت‌های «استفاده باز» کد آتش‌نشانی ایالتی محدود شد، بخش ایمنی محیط‌زیست این شرکت خود را با چالش‌های ذخیره‌سازی مواد شیمیایی در سطح جدیدی دید. شرکت داروسازی زیستی که در طراحی، کشف و توسعه NNR Therapeuticas، دسته جدیدی از داروها برای درمان بیماری‌های متعدد و اختلالات سیستم عصبی مرکزی است، از مواد شیمیایی و حلال‌هایی مانند اتر، متیلن کلراید، کلروفرم، هگزان، اتیل استفاده کرد. استات، ایزوپروپیل الکل، متانول و تولوئن در فرآیند آن است. مشکل بهره‌وری این شرکت ناشی از کدهای آتش‌نشانی بود که مشخص می‌کرد ظروف پنج گالن از این نوع مایعات باید در طبقه اول تأسیسات خود ذخیره می‌شد. زمانی که در واقع حلال ها در آزمایشگاه در طبقه چهارم مورد نیاز بود. ایمنی به خطر افتاده است لجستیک پیچیده به دلیل محدودیت در کدهای آتش نشانی دیکته شده است که…

قرار دادن حلال ها در جای خود

تولیدکننده به لطف GoatThroat در شیوه‌های ذخیره‌سازی مواد شیمیایی پیشرفت‌های زیادی ایجاد می‌کند، روش‌های قدیمی تجارت امروزه در صورتی قابل قبول هستند که با مقررات مطابقت داشته باشند و کار را به نحو احسن انجام دهند. یک تولیدکننده مستقر در فلوریدا نتوانست در فرآیند تولید سیم دقیق و سیم بسیار ریز مورد استفاده در کاربردهای میکروالکترونیکی و نیمه هادی به هر دوی این اهداف دست یابد. نانسی وستکات از شرکت توزیع Westcott گفت: “چالش اولیه این شرکت محافظت از کارگران و محدود کردن خطرات منفی ناشی از خسارات، جریمه های سنگین و هزینه های دادرسی، و بلایای روابط عمومی – و صرفه جویی در پول بود.” که باید از بشکه های 55 گالنی به ظروف انتقال منتقل شود. کارگران درام ها را می زدند و نوک می زدند و سپس مواد شیمیایی را از لوله های نشتی در ظروف انتقال باز توزیع می کردند، و برای انتقال مایعات به محل استفاده آنها نیاز به دستکاری اضافی است. فرآیند تغذیه گرانشی شامل رزوه کردن یک وسیله برنجی در…

ذخیره سازی با استفاده باز – یک مورد باز و بسته

GoatThroat به شرکت بیوداروایی اجازه می دهد تا از محدودیت های استفاده باز پیروی کند
زمانی که بهره‌وری یک شرکت بیوداروسازی کارولینای شمالی پمپ های دارویی توسط محدودیت‌های «استفاده باز» کد آتش‌نشانی ایالتی محدود شد، بخش ایمنی محیط‌زیست این شرکت خود را با چالش‌های ذخیره‌سازی مواد شیمیایی در سطح جدیدی مواجه کرد. شرکت داروسازی زیستی که در طراحی، کشف و توسعه NNR Therapeuticas، دسته جدیدی از داروها برای درمان بیماری‌های متعدد و اختلالات سیستم عصبی مرکزی است، از مواد شیمیایی و حلال‌هایی مانند اتر، متیلن کلراید، کلروفرم، هگزان، اتیل استفاده کرد. استات، ایزوپروپیل الکل، متانول و تولوئن در فرآیند آن است. مشکل بهره‌وری این شرکت از کدهای آتش‌نشانی ناشی می‌شد که مشخص می‌کرد ظروف پنج گالنی از این نوع مایعات باید در طبقه اول تأسیسات خود ذخیره می‌شد، در حالی که در واقع حلال‌ها در آزمایشگاه در طبقه چهارم مورد نیاز بود.

ایمنی به خطر افتاده است

لجستیک پیچیده توسط محدودیت‌هایی در کدهای آتش‌سوزی، که ذخیره و استفاده از مواد شیمیایی خاص را در ساختمان‌های چند سطحی محدود می‌کند، به منظور به حداقل رساندن خطرات احتمالی آتش‌سوزی دیکته می‌شود. این کدها تصریح می‌کنند که هر چه پمپ های دارویی در ساختمان بالاتر باشد، ظروف «باز» کمتری مجاز هستند، زیرا بخارات (VOCs) ناشی از فشار بخار بالا و مایعات قابل اشتعال به دلیل افزایش پتانسیل اشتعال ساکن، خطر آتش سوزی هستند. علاوه بر این، “استفاده باز” اجازه می دهد تا VOCهای بیش از حدی را که تهدیدی برای ایمنی ایجاد می کند، مجاز کند.

به منظور دستیابی به مایعات در طبقه چهارم برای استفاده فوری تکنسین های آزمایشگاه، این شرکت با امکان استفاده از بطری های یک گالن از هر یک از مایعات به جای ظروف مقرون به صرفه 5 گالن روبرو بود. قوانین آتش سوزی کارولینای شمالی وضعیت «سیستم باز» یا «استفاده باز» را اینگونه تعریف می کند: «استفاده از مواد خطرناک جامد یا مایع که شامل یک کشتی یا سیستمی است که در طول عملیات عادی به طور مداوم به اتمسفر باز است، و در جایی که بخارات در آن قرار دارند. آزاد می شود یا محصول در طول عملیات عادی در معرض جو قرار می گیرد. همچنین، این کد، موقعیت‌های باز و غیرمنطبق را به‌عنوان «…موقعیت‌هایی که در آن مواد جامد یا مایعات خطرناک از یا درون ظرف‌های باز یا ظروف توزیع می‌شوند» تعریف می‌کند، که این فرآیند را در این شرکت کارولینای شمالی به یک نمونه بارز تبدیل می‌کند.

بر اساس چیدمان تأسیسات، کدها حکم می‌کنند که فقط ظروف تا اندازه یک گالن مجاز به باز کردن یا نگهداری در بالای طبقه اول هستند. این وضعیت انتخاب سختی را برای تاسیسات ایجاد کرد: به روش زمان‌بر توزیع مواد شیمیایی از ظروف بزرگ به ظروف کوچک‌تر و سپس انتقال ظروف مایعات از طبقه همکف به طبقه چهارم ادامه دهید. یا هزینه های افزایش یافته خرید حلال ها را در ظروف با مقدار کمتر بپذیرید تا بتوان آنها را در نزدیکی محل استفاده خود در آزمایشگاه طبقه چهارم نگهداری کرد. اما، به گفته دپارتمان ایمنی محیط‌زیست، پاسخ به چالش حذف وضعیت استفاده آزاد بود، که پس از آن اجازه می‌دهد مایعات در طبقه چهارم در ظروف بزرگ‌تر قرار بگیرند. با این حال،

هر پمپی که آنها آزمایش کرده بودند، وضعیت استفاده باز را تداوم بخشید و به VOCها اجازه داد به هوا فرار کنند. علاوه بر این، هر یک به بیرون درز کرد و به طور موثر مواد شیمیایی را به سمت پرسنل آزمایشگاه پرتاب کرد. بدتر از آن، چون پمپ ها فاقد مکانیزم توقف جریان پمپ های دارویی بودند، سرریز کردن ظروف دریافت کننده آسان بود که خطر نشت را ایجاد می کرد. صرف نظر از نوع، هیچ یک از پمپ ها نمی توانند با دستورالعمل وضعیت استفاده بسته مطابقت داشته باشند. یکی از کارکنان مدیریت با متقاعد شدن به اینکه باید راه بهتری وجود داشته باشد، به جستجوی آنلاین راه حلی پرداخت و پمپ های GoatThroat را پیدا کرد.

بخارات خطرناک که برای بسته نگه داشتن ظروف طراحی شده اند، در طول عملیات عادی، به جز در هنگام توزیع مایعات، در داخل ظرف مهر و موم می شوند، بنابراین نیاز دولت برای استفاده در بسته را برآورده می کند.
این بخش همچنین از اینکه پمپ ها را می توان برای سازگاری با بیش از 700 ماده شیمیایی، از جمله متیلن کلراید، که در آزمایش های گذشته به سرعت کارایی پمپ های دیگری را که آزمایش کرده بودند، به خطر انداخت، تعجب کرد. با اتصالات پمپ های دارویی سازگار با Rieke Flex Spouts که قبلاً ظروف مواد شیمیایی پنج گالن را قرار داده بودند، اکنون برای تکنسین های تحقیقاتی این امکان وجود دارد که با خیال راحت مایعات را بدون نیاز به نوک کردن رگ ها توزیع کنند.

بسته به ویسکوزیته حلال، پمپ ها جریان ثابتی از سیال را تا 4 gpm در فشار کم 4 تا 6 psi ارائه می دهند. یک شیر آب ضد چکه دارای یک دریچه روشن-خاموش با فنر است که به حلال ها اجازه می دهد تا با کنترل از کابینت ایمنی به فنجان های کوچک آماده برای استفاده تخلیه شوند و در نتیجه نشت و نشت از بین برود. نتیجه گیری پمپ های جدید وضعیت استفاده آزاد شرکت را حل کرده است. اکنون به جز درام 55 گالنی تولوئن که با استفاده از یکی از پمپ های فشار نیز توزیع می شود، همه ظروف حلال لازم پمپ های دارویی را می توان در طبقه چهارم نزدیک تکنسین های آزمایشگاه قرار داد. پمپ ها نه تنها وضعیت لجستیکی را حل کردند، بلکه باعث صرفه جویی در وقت کارکنان و پول شرکت شدند.

این پمپ ها با پرداخت هزینه خود در کمتر از دو ماه، باعث صرفه جویی در هزینه ها شدند که شرکت توانست حلال ها را در ظروف بزرگ خریداری کند. پس از دو سال، پمپ های اصلی هنوز در حال استفاده هستند. VOCها و بوهای خطرناک به میزان زیادی کاهش می‌یابند و کارگران محافظت می‌شوند و با خیال راحت نفس می‌کشند و به طور موثر در آخرین بازرسی، آتش نشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

در یک نگاه،
مشکل بهره‌وری شرکت از کدهای آتش‌نشانی ناشی می‌شد که مشخص می‌کرد ظروف پنج گالنی از این نوع مایعات باید در طبقه اول تأسیسات آن‌ها «استفاده آزاد» ذخیره می‌شد، اجازه می‌داد تا VOC بیش از حدی باشد که یک تهدید ایمنی به شمار می‌رفت. پاسخ پمپ های دارویی به این چالش حذف وضعیت استفاده آزاد بود، که پس از آن اجازه می داد مایعات در طبقه چهارم در ظروف بزرگتر قرار گیرند. هر پمپی که آنها آزمایش کرده بودند، وضعیت استفاده باز را تداوم بخشید و به VOCها اجازه داد به هوا فرار کنند. پمپ‌های GoatGloat این مشکل را حل کردند.

 

قرار دادن حلال ها در جای خود

سازنده به لطف پمپ های دارویی در شیوه‌های ذخیره‌سازی مواد شیمیایی پیشرفت‌های زیادی انجام داده است.

روش‌های قدیمی کسب‌وکار امروزه قابل قبول هستند که با مقررات مطابقت داشته باشند و کار را به نحو احسن انجام دهند. یک تولیدکننده مستقر در فلوریدا نتوانست در فرآیند تولید سیم دقیق و سیم بسیار ریز مورد استفاده در کاربردهای میکروالکترونیکی و نیمه هادی به هر دوی این اهداف دست یابد. نانسی وستکات از شرکت توزیع Westcott گفت: “چالش اولیه این شرکت محافظت از کارگران و محدود کردن خطرات منفی ناشی از خسارات، جریمه های سنگین و هزینه های دادرسی، و بلایای روابط عمومی – و صرفه جویی در پول بود.” که باید از بشکه های 55 گالنی به ظروف انتقال منتقل شود. کارگران به درام ها ضربه می زدند و نوک می زدند و سپس مواد شیمیایی را از لوله های نشتی در ظروف انتقال باز پخش می کردند.

فرآیند تغذیه گرانشی شامل رزوه کردن یک وسیله پمپ های دارویی برنجی به سوراخ کوچک در بالای درام، کشیدن یک دریچه به سوراخ بزرگ، قرار دادن درام بر روی یک فیکسچر درام رول شونده، و چرخاندن درام در موقعیت افقی برای توزیع مواد شیمیایی. هنگامی که پمپ های دارویی درام ها ضربه می زدند، کارگران همچنان باید با مشکلات ذاتی که سیستم های اسپیگوت تغذیه شده با گرانش ارائه می کردند، دست و پنجه نرم می کردند:
استخراج مایع کار فشرده و ناخوشایند بود. اسپیگوت ها به راحتی مسدود می شدند و به سختی جدا می شدند.
کنترل سرعت جریان دشوار بود و اسپیگوت‌ها نشت کردند که به نشت و از دست دادن موجودی فراری کمک کرد.
سیستم اسپیگوت اجازه حذف کامل تمام مایعات از درام را نمی داد، بنابراین برای انطباق با قانون حفاظت از منابع و بازیابی نیاز به کار و جابجایی اضافی بود.

اغلب، کارگران فقط 2 تا 5 گالن در طبل می گذاشتند. قیمت برخی از پوشش ها به ازای هر گالن 75 دلار است که منجر به هدر رفتن قابل توجه موجودی و پول می شود. به گفته مدیر تأسیسات، «یک فاجعه شیمیایی همیشه به سادگی از بین می رفت. انتقال یک درام 500 پوندی پمپ های دارویی در موقعیت افقی برای کارمندان پیچیده بود و فضای زیادی را در اتاق شیمی اشغال می کرد. همیشه این احتمال وجود داشت که یک اشتباه به کارکنان پمپ های دارویی صدمه بزند یا اگر اسپیگوت در حین خواباندن بیرون بیاید، نشت بزرگی وجود داشته باشد. کارکنان ما همچنین مجبور بودند با چکیدن دریچه‌های حلال‌ها و VOC در اتاق مواد شیمیایی مبارزه کنند. چند تماس نزدیک یکی از کارکنان تولید را بر آن داشت تا به دنبال راه حل جدیدی برای انتقال مایعات باشد.

گرفتن سرنخ از اطلاعات آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در مورد تجزیه و تحلیل خطر فرآیند،
او روشی سیستماتیک برای شناسایی و تجزیه و تحلیل اهمیت خطرات بالقوه مرتبط با پردازش یا جابجایی مواد شیمیایی بسیار خطرناک پیدا کرد. کارمند با مدیر ایمنی خود، تجهیزات مغازه و فرآیندهای تولید را بررسی کرد و متوجه شد که هر دو نیاز به بهبود دارند.

او یک پمپ عمل فشار را از GoatThroat Pumps پیدا کرد که به نظر می رسید همه اهداف را برآورده می کند – از جمله کارایی. وستکات گفت: «ما چالش‌هایی را که توزیع و اختلاط مواد شیمیایی برای ایمنی کارگران و رعایت محیط‌زیست ایجاد می‌کند، درک می‌کنیم و زمان زیادی را پمپ های دارویی در آزمایشگاه پمپ خود صرف کار در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به مشتریان خود در رسیدگی به آنها کمک کنیم، می‌گذرانیم. در تاسیسات تولید سیم، پمپ های عمل فشار با افزودن کمتر از 6 پوند در هر اینچ مربع فشار به ظرف برای بیرون راندن سیال از درام کار می کنند. کنترل با فنر روی شیر امکان کنترل دقیق مقدار مایع در حال توزیع را فراهم می کند، نرخ 4 گالن در دقیقه، بسته به ویسکوزیته. به گفته مدیر کارخانه، “این پمپ ها به ما کمک کردند تا کارایی کلی خود را بهبود بخشیم. با توزیع مواد شیمیایی ما از درام های عمودی، این به ما کمک کرده است تا با از بین بردن چکه ها و نشتی ها، ناحیه توزیع خود را تمیز کنیم. مزیت دیگر توانایی پمپاژ بیشتر درام های ما تقریباً کاملاً خالی است. این به تنهایی باعث صرفه جویی چند هزار دلاری در ماه در هزینه های دفع و خرید مواد شیمیایی می شود. این شرکت از سال 2004 به طور ایمن و کارآمدتر مواد شیمیایی را بدون حادثه پمپاژ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *