مزایای استفاده از پمپ دیافراگمی

از هوا برای عملیات استفاده کنید

فیلتر پرس ها از هوا برای کنترل باز و بسته شدن هیدرولیک و برای توالی دمیدن هوا استفاده می کنند. از آنجایی که هوا از قبل در طی این فرآیندها استفاده می شود، پمپ دیافراگمی با هوا بهترین انتخاب برای کار با فیلتر پرس است. علاوه بر این، این کار نیاز به جریان برق به فیلتر پرس را از بین می برد.

با حداکثر فشار تغذیه استفاده کنید

فیلتر پرس زمانی بیشترین کارایی را دارد که در 4 چرخه اجرا شود. بهتر است خوراک خود را با فشار تغذیه کمتر یعنی 25 psi شروع کنید. این اجازه می دهد تا محفظه های فیلتر پرس پر شوند و شروع به ساخت کیک فیلتر یا لجن کنند. هنگامی که پمپ دیافراگمی شروع به کند شدن کرد، زمان آن است که فشار را به psi 50، در کنار 75 psi و در نهایت 100 psi برسانید. از آنجایی که پمپ زمانی که دیگر نمی تواند پمپاژ کند در واقع شروع به کند شدن می کند، می توانید از آن به عنوان یک نشانگر شنیداری و بصری برای افزایش فشار یا با سیستم کنترل خودکار پمپ ما استفاده کنید . در نهایت، هنگامی که پمپ دیافراگمی به حداکثر فشار 100 psi رسید و دیگر قادر به پمپاژ نیست، به سادگی پمپاژ را متوقف می کند. سبک های دیگر پمپ ها به خشکی ادامه می دهند که می تواند به این پمپ ها آسیب برساند.

استفاده سنگین

عملیات فیلتر پرس معمولاً شامل دوغاب یا لجن غلیظی است که ممکن است حاوی مواد جامد مختلف با اندازه های مختلف باشد. پمپ دیافراگمی سنگین است و به طور خاص برای کار با بسیاری از انواع جریان زباله طراحی شده است. قادر به تحمل مواد جامد بسیار کم یا جامدات بسیار زیاد است.

lutz-diaphragm-pump-catalogue

انعطاف پذیری در استفاده

فیلتر پرس ها در کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. پمپ دیافراگمی برای استفاده در این کاربردها از جمله تصفیه فاضلاب، استخراج معادن، برش سنگ، فیلتراسیون مواد غذایی و غیره قابل انعطاف است. Met-Chem همچنین قادر است پمپ های زیادی را ارائه دهد که از مواد مختلف ساخته شده اند که به بهترین وجه کاربرد و نیازهای خاص شما را برآورده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *