پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی

صنایع شیمیایی و پتروشیمی برای دستیابی پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی به بالاترین کیفیت محصول نهایی ممکن، تقاضاهای زیادی را برای سیستم های فیلتراسیون و معماری فیلتر پرس مورد استفاده با توجه به مقاومت شیمیایی و پارامترهای فیلتراسیون مربوطه ایجاد می کند.

در نتیجه، راه‌حل‌های فناوری بادوام، ایمن و کارآمد و همچنین پارامترهای فرآیند بهینه‌سازی شده و کارآمد برای کاربردهای پردازش شیمیایی حیاتی هستند. MSE پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی ® فن آوری های جامع و پیچیده فیلتر پرس را در زمینه جداسازی مایع جامد و راه حل های مشتری مدار برای بهبود تولید، کارایی و کیفیت محصول نهایی ارائه می دهد. فیلتر پرس های محفظه ای و فیلتر پرس های غشایی ما راه حل بهینه برای خواص شیمیایی خاص در دمای فیلتراسیون -10 درجه پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی سانتیگراد تا 95 درجه سانتیگراد به دلیل تنوع فرآیندی و فنی آنها در همکاری نزدیک با تامین کنندگان مشهور هستند.

lutz-diaphragm-pump-catalogue

آنها کیفیت فیلتراسیون پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی بالا، نرخ فیلتراسیون بالا، حداکثر راندمان شستشو و درجه بالایی از آبگیری را ارائه می دهند.

علاوه بر این، تنظیم خوراک تحت کنترل کامپیوتری ما مزایای اقتصادی قابل توجهی را در فیلتر کردن بهترین ذرات و کیک فیلتر همگن مرتبط ارائه می دهد. با تشکر از تجربه ما در زمینه کاربردهای شیمیایی، ما به طور متوالی فرآیندهای مربوطه را در سال های اخیر پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی بهینه سازی کرده ایم تا بهترین سود ممکن را به مشتری ارائه دهیم. به عنوان یک تولید کننده بزرگ فیلتر پرس، ما متعهد هستیم که به مشتریان خود کمک کنیم تا موفقیت خود را به حداکثر برسانند.

مراحل مهم فرآیند پمپ دیافراگمی مواد شیمیایی های MSE عبارتند از: تمیز کردن، فیلتراسیون، آبگیری، خشک کردن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *