پمپ دیافراگمی Jianglang دوستدار محیط زیست

آخرین اخبار شرکت جیانگ گلانگ با عنوان کارخانه سبز و سبز

Jianglang Technology Co., Ltd. Ltd همیشه به توسعه سبز و توسعه پایدار کم کربن متعهد بوده است.

از یک طرف، ما به طور مداوم سطح فناوری تولید سبز را بهبود می بخشیم و مفهوم حفاظت از محیط زیست زیست محیطی را در انتخاب مواد اولیه برجسته می کنیم.

 

از سوی دیگر، ما باید به طور جدی آگاهی کارکنان را در مورد حفاظت از محیط زیست ایجاد کنیم، به طور منظم آموزش عمیق، تبلیغات و آموزش در مورد ساخت کارخانه سبز انجام دهیم، فرهنگ سبز را ترویج کنیم، بر حفاظت از محیط زیست با هدف ساخت باغ تمرکز کنیم. کارخانجات، به مفهوم اولویت دادن به حفاظت از محیط زیست و ایمنی و بهداشت شغلی، نوآوری فعالانه برای چندین سال پایبند هستند و برای ایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت عالی تلاش می کنند.

 

فناوری جیانگ‌گلانگ با بهبود مستمر چارچوب کیفیت، محیط زیست، سلامت و ایمنی شغلی و سیستم مدیریت انرژی، استانداردسازی رویه‌های سیستم مدیریت و بهبود سیستم ارزیابی شاخص‌ها، بهبود مستمر و بهبود عملکرد مدیریت را ارتقا می‌دهد.

 

پمپ های دیافراگمی و شیرهای کنترل ما ISO9001 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO14001 (سیستم مدیریت زیست محیطی)، ISO45001 (سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی)، ISO50001 (سیستم مدیریت انرژی) و غیره را پاس کرده اند.

ایجاد «کارخانه سبز» می‌تواند هزینه‌های مصرف انرژی تولید و انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد، رقابت‌پذیری در بازار محصول را بهبود بخشد، بنگاه‌ها را برای اجرای تولید سبز راهنمایی و متحد کند و جای خود را به نمایش و نقش رهبری تولید سبز پیشرفته و نمونه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *