پمپ های DUOSOFT

مزایای پمپ DUOSOFT برای MSE FILTERPRESSEN®

  • پمپ DUOSOFT محافظت شده با ثبت اختراع
  • برای فشار تغذیه تا 40 بار طراحی شده است
  • تغذیه مناسب پوسته پوسته
  • پمپ به صورت هیدرولیکی کنترل می شود
  • نرخ تحویل بین 0٪ تا 100٪ بی نهایت قابل تنظیم است

DUOSOFT

انتقال تعلیق های حساس به برشی یک مشکل مهندسی فرآیند است، به ویژه در فشارهای برگشتی بالا (> 20 بار)، که برای راه حل آن، تنها سنگدانه های ناکافی تا کنون در دسترس بوده اند. سوسپانسیون هایی که به برش حساس هستند، به عنوان مثال لجن فاضلاب لخته شده پلیمری، که با فشارهای فیلتراسیون بیش از 15 بار در فیلتر پرس ها آبگیری می شود. به عنوان پیش نیاز برای سرعت های بالای فیلتراسیون و کیک های فیلتر آبگیری بهینه، حفظ ساختار لخته در تمام محدوده های فشار از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویژگی های طراحی پمپ DUOSOFT

پمپ DUOSOFT که توسط علائم تجاری و حقوق ثبت اختراع محافظت می شود، یک پمپ دو پیستون با محرک هیدرولیک مشترک و دریچه های مکش و فشار کنترل شده است. از آنجا که سیستم هیدرولیک به عنوان یک سیستم بسته با حجم روغن کم طراحی شده است، برای “روغن محیطی” مناسب است. هنگامی که باز است، دریچه ها عملاً از طریق دسترسی آزاد هستند. سیستم کنترل به گونه ای طراحی شده است که تنها اختلاف فشار بسیار کمی در تمام محدوده های فشار رخ می دهد و بنابراین جریان شکاف ناچیز است. این ویژگی های طراحی، پمپ DUOSOFT را برای پمپاژ انواع تعلیق حساس به برشی تعیین می کند.

PUMP DUOSOFT به میدان های جدید ضربه می زند

پمپ DUOSOFT برای فشار تحویل تا 40 بار طراحی شده است. انتقال محافظت از لخته، که در هر فشاری بدون تغییر باقی می ماند، مناطق جدیدی را برای فیلتراسیون باز می کند. سیستم پمپ DUOSOFT علاوه بر انتقال محافظت از لخته، با کنترل هیدرولیکی آن مشخص می شود. بنابراین، این موضوع مشمول محدودیت‌هایی نیست که محدوده کنترل پمپ‌های پیچی غیرمعمول معمولی مشمول آن است (حداکثر و حداقل سرعت و همچنین محدوده فرکانس ممکن 90 تا 5 هرتز = حداکثر محدوده کنترل 1:20). از طرف دیگر، پمپ DUOSOFT با هدایت هیدرولیکی بین 0٪ تا 100٪ بی نهایت متغیر است و تقریباً با هر مقداری قابل کنترل یا تنظیم است. هر دو مزیت با هم، محافظت از لخته و قابلیت کنترل گسترده، مزایای بزرگی را در هنگام استفاده از فیلتر پرس های محفظه تغذیه ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *